måndag

måndag igen, inte så kul! har tenta på fredag o de e jag inte alls pepp på.. sen så är jag så sjukt o pepp på mina pilver åxå.. har ätit hela helgen o de lär jag få ångra. har tid där på torsdag men tror jag ska avboka o antingen beställa en kartong på internett eller bara köra naturdiet en vecka för jag vill som inte börja äta riktig mat heller.. får se hur jag gör jag vill iaf inte gå dit på torsdag..

idag blev vi så gott som färdiga med grupparbtet så nu ska jag bara plugga på tentan o skriva en egen del om grupparbetet. ska bi skönt när den här kursen är över för de känns som den har pågått i evigheter!!

näe nu ska jag plugga lite. ska iväg på core sen.. får se hur de går har lite problem med att lyfta mitt höra ben idag men jag hoppas de går iaf.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0