tjockistisdag

haha, kan säga att jag har träningsvärk i ryggen idag! NICE särskilt eftersom att jag har lite mer på höger sida! men så kan de bli

har inte alls hunnit med de jag skulle idag, o nu e jag trött så tror jag behöver en powernap!
min dag började iaf med att jag blödde näsblod i typ 40 min!! trodde aldrig att de skulle sluta!! inte okej! sen så diskade jag o städa lite i köket eftersom att de lukta urk! men så ringde kära mor så de blev en visit på stan, väldans mysigt!
sen när jag kom hem så har jag bara städat o tvättat ska gå o hämta in de sista nu. gjorde en grovstädning men de e fortfarande plock kvar på bordet o i bokhyllan o byrån i hallen o sånt roligt, men de får bli en annan dag för nu måste jag plugga innan de blir dax att gå på bodystep!

o japp, jag fick min efterlängtade semla idag, mumma!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0