Trött!?

Hopp jag e tydligen lite sliten, har fått höra flera gånger den här veckan att jag ser trött ut.. jag känner mig inte så trött.. kanske aningens sliten. därför är de så skönt att åka hem till orrviken under helgen, längtar tills i morgon då de först blir bad o sen hem med familjen! :)

kom hem för en liten stund sen från träning och möte med jonas. han visade inga maskiner som jag hade hoppats på, tiden rann iväg! men jag fick veta hur jag ska göra iaf, jag ska lura kroppen så mkt som möjligt ;) de kändes bra o prata med han, han var inte alls så läskig som jag hade föreställt mig att han skulle vara. jag har iaf fått veta att jag måste börja äta, och även äta lite kolhydrater. inte riktigt än men snart! han trodde att de var därför som jag såg så trött ut.. o de e känns ju sådär att de intryck folk får av mig är att jag e trött.. ska bli ändring på de..


näe nu blire sängen! pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0