wiho!

de blev ingen yoga idag.. lite trist, men de blev gymmet iaf med lottapotta! :) o jag sprang på bandet, har ju kört crostrainern innan, bara värmt upp på bandet en gång innan, men idag sprang jag lite mer än 4km på 30 min, o jag är sjukt glad o stolt över mig själv, jag är verkligen ingen sprinter o efter att ha festa så som jag gjort i höstas/vintras o ätit dåligt så är jag sjukt nöjd att jag faktiskt är på banan igen! jag längtar redan tills i morgon då jag får träna igen!

jag mår bra nu! jag hoppas de håller i säg ett tag!

nu ska jag sova så jag tar mig upp i morgon, har möte inför praktik samt hoppas vi på att bli klara med grupparbetet!


pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0